bränd

Veckan har gått bra, I think.
Har varit för det mesta med gospojken_no1.
Idag var jag med papsi och pernilla på getterön och stekte.
Fick en smexig bränna alltså.

Imorgon är det hamnfest i Bua. Frida kommer hit och dricker öl med mig då. Jävlar vad bra.
Sen ska vi till Sofia och dricka mer öl där.
Sen får vi se vad som händer i dimman.

Det går segt med körkortet alltså, så jävla osäker fortfarande på om jag kommer klara det.
jaja, jag får väl körkort till slut i vilket fall som helst...hoppas jag!

Ska bli gosigt att lägga mig i nybäddad säng sen alltså. Rena lakan = <3
Och sen har jag fått en jävla spindel som har bestämt sig för att bosätta sig i mitt tak.
Är för lat för att göra mig av med den.

Mamma kommer hem imorn och då blir det nog lite med stek på stranden.
Gott!

Sleep tight.

Kommentarer
Postat av: Bickaboven

FAN vad du är dålig på att uppdatera... ja e ju inne varje dag o kollar :P

2009-08-13 @ 11:10:10
Postat av: Anonym

Jag ska bättra mig!!!

2009-08-13 @ 22:22:30
URL: http://bickabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0