And will the world stay standing still at least for me?

Ja, hej.
Sitter och myser med VNV Nation i högtalarna som vanligt.
Sista körlektionen är imorgon (om man inte räknar med halkan som är nästa vecka) och förhoppningsvis klarar jag repetitions testet och då ska det bokas teoriprov.
Ska inte försöka stressa upp mig för mycket pga det här.
Imorgon blir det körning till Göteborg med min körskolelärare och en till tjej som ska köra.
Jag ska försöka somna tidigt idag så jag kan börja först med att köra.

Jag har sovit hos david dom senaste dagarna. Lär kännas liiite ensamt att sova nu.
Han drog till Stockholm idag, och jag saknar honom redan...hmpf.

Imorgon är det Bäckebos Kräftskiva '09 och det ska bli jävlans nice.
Kräftor och öl.
Kan väl inte bli bättre egentligen?

såhär jävla cool var jag på kräftskivan '08




Nej, nu blev jag lite buuhu-ig så jag går gräver ner mig i sängen.
pussgodnatthej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0