Tisdag

Dum i huvudet, jo tack. Jag vet.
...men jag är ju bara människa.



Gå upp tidigt för att tvätta, ovärt. Jag har ont i magen och är helt yr i skallen, nu går det utför.
Idag ska jag ha en dejt med Eleonor. Disneyfilmer och godis. Underbart!

Igår övningskörde jag som en gud (som vanligt) till Veddige, sen körde mamma till stan och vi skulle lämna av Helen vid
tåget, jag stannade och väntade med henne. Sen gick jag upp till Linn och kollade på någon svensk film med Marianne.
Efter att Linn kom hem gick vi upp till fästningen och fotade lite. Och sen gick vi hem igen för att Linn skulle övningsköra bort till Tre Toppar där vi hade tänkt köpa glass. Men vilken lång kö det var så hon körde tillbaka till stan & ner till hamnen.
Marianne bjöd på glass. Nom Nom.
Sen gick jag hem till Markus och vi spelade Yatzy och Skitgubbe. Jag vann båda spelen.
Missade bussen hem så vi (eller markus) gick och köpte godis. Sen somnade jag.


Nu blir det guitar hero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0