"Helt jävla sjukt.."

Idag vaknade jag av att jag satt upp i sängen och sa "Detta är helt jävla sjukt..".
Och det var det, helt jävla sjukt. Fattar ingenting.

Aja, skola idag. Redovisning, matematik och film.
Sen satt jag och Frida kvar på läxstugan och gjorde färdigt lite grejer.
Vi for ner till stan och yrade runt lite. Vi hamnade tillslut hemma hos henne där vi drack saft, rökte och lyssnade på musik på hennes balkong.
Vädret har varit grått men varmt somfasiken. Bra dag igen! Alla dagar med Frida är bra dagar!
Och imorgon är det påskbuffe i skolan, vi kommer göra matsalen osäker alltså. OM NOM NOM NOM!

Nu tror jag bannemig att jag ska leta upp något bra program på tv, fila/måla naglarna och käka ananaspaj.
Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0