Glad Post...Påsk.

Jaha, och så är det påskafton.
Helt chill dag, åt massa mat hos morfar på eftermiddagen. Åkte in till stan med Linn och vi cyklade bort till Mille.
Där var även Jojan.
Vi kollade på Scrubs, jag drack saft och dom andra satt och smuttade på cider. När vi hade kollat på några avsnitt av Scrubs så blev Mille rastlös och hon ville att vi skulle gå ner till stan. Men vi övertalade henne med att vi skulle spela spel.
Sagt som gjort, vi spelade "Tjolahopp", ett Astrid Lindgren spel. Det var kul somfan.
Kl tolv cyklade vi ner till stan, och sen fick vi vänta på min buss.
Och nu är jag hemma, bra kväll somfan, nykter också för den delen. Linn, Mille och Jojan är fin-fina flikor.



Igår var vi ju hos pappa och firade hans och Nois födelsedagar.
Alkohol, thaimat och dans...vad mer kan jag säga?
Kul och mysig kväll det där.

Nu ska jag nog ta och lägga mig.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0