Barn av vår tid

Damn vilka minnen jag får av den låten.
I somras, när jag, frida, jonte och markus åkte bara runt i den där gröna bilen.
åh...

Idag har varit en chill dag, var i skolan (ovanligt?), gick igenom lite fotogrejsimojs och fikade.
Gick ner till stan med Frida, Axel och .... nu glömde jag av hans namn.
Whatever, mötte pernilla vid bussen, vi gick och köpte present till Noi. Sen träffade vi karin och vi gick till Nyfiket.
Satt där och myste i solen. Linn kom och sa hej också. Hade tänkt fota idag men hade verkligen ingen lust.
Vilket inte heller är så ovanligt nu för tiden, sorgligt.
aja, Åkte hem och spelade GH och bara ägde skiten ur hela spelet.
Sen for jag, mamsi och pernie till veddige för att hämta daniel. Jag körde bilen, blev några kärringstopp mitt i vägen.
Well, jag överlevde iallafall.
Har varit hemma hos pernilla under kvällen. Kollade på The Office och Stormchasers. Awesome.


Jag är peppad inför imorgon. Öl, vårrullar och de bästa personerna i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0