Awesome

Vädret idag har varit shtek. Efter skolan hängde jag med Tobbo ner till stan. In på banken och sen vidare mot Campino.
På väg till bussen träffade vi Eric och vi gick med honom in till UH. Efter en stund sittandes gick jag och Tobbo till Linn där även Philip var.
Vi fick en awesome idé att dricka folköl vid piren nere vi Barnensbadstrand. Och det gjorde vi.
Härligt härligt. Eric joinade efter en stund också.
Och snart kommer han hit igen för att ta en kvällcigg.
Bra dag.

Imorgon har jag utvecklingssamtal.
Och foto från 08:10 till 16:20. Lång jävla fittdag.
Idag ska jag lägga mig tidigt.


Och IG på matteprovet fick jag också.
5/0 av 18/10 möjliga.
Värdelöst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0