19:19

Ojoj, grejer har sagts och grejer har hänt. Dock ångrar jag det inte, det var fan det ärligaste jag kunde göra.
Drama, drama, drama.


Chill kväll hos Frida igår. Satt på hennes balkong i flera timmar och rökte och snackade bajs.
Sov på hennes soffa sedan och fick 3 myggbett på köpet. Mysigt.
Skola idag, ingen idrott = nice.
På onsdag är det LBS-cupen. Ska fota så jag slipper spela, gott.
Sen är det torsdag och då är det Valborg. Firar det antagligen med klassen på någon gräsplätt vid Brunnsberg.

Efter skolan drog jag med Frida och Paula till Blå dörren. Satt där i flera timmar och snackade bajs.
Sen åkte jag hem och nu sitter jag här och ser dum ut.
Måste plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0