19:13

Moget att min mens kom två veckor för tidigt. Inte okej!!
Yeye, Var i skolan idag fast jag inte behövde, som vanligt. Gick ner till stan med Tysken och Fuya (som förövrigt var aslängesen jag träffade!). Dom provade kläder och var allmänt tjejiga. Jag var manlig och kollade på.
Sen fick jag 20:- av Fuya för att köpa lite mat eftersom jag höll på att dö av hunger.
Köpte ingen mat utan köpte istället kakor och cola. Gott var det iallafall.
Lämnade de små pojkarna på Hemmakväll där dom stod och sorterade spel.
Åkte hem i en äcklig svettig buss.
När jag precis hade satt mig framför tvn ringde Pernie och frågade om jag vill gå ut på en promenad med hon och Karin.
Jajamensan, upp i skogen for vi. Långt in i skogen och ut vid Fyren. Vi var ute länge, en riktig vandring blev det. Men det var mysigt...och ganska svettigt.
Kom hem igen, packade ihop all smutstvätt och gick ut till tvättstugan.

och nu sitter jag här. Trött somfan.
Ska nog fixa mina ben/fötter lite nu, behandla dom lite. För det behöver dom. Usch vad äckliga dom är.






senare:

Har fixat och trixat med fötterna nu. Och nu är jag cp trött och funderar på att ta en powernap tills kl 23.
Mamsi fyller 45 på lördag men då är hon i sthlm. Får la bli att vi firar henne lite imorgon.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0